TIMBERLAND jest światowym liderem w projektowaniu, produkcji i sprzedaży najwyższej jakości obuwia, odzieży i akcesoriów kojarzonych z outdoorowym stylem życia. Marka Timberland, najbardziej znana jest z charakterystycznych butów z grubej żółtej skóry, wprowadzonych w 1973 roku. Oferuje dziś klientom różnorodne kolekcje, które odzwierciedlają bogate dziedzictwo rzemiosła, funkcji i stylu.
Kolekcja zegarków Timberland łączy dziedzictwo marki z innowacjami, aby zapewnić zegarki wysokiej jakości z oryginalnym wzornictwem. Kolekcja inspiruje użytkowników do realizowania swoich pasji bez kompromisów w zakresie stylu - od znawców mody ulicznej po miłośników outdooru.
Silna więź z naturą wpisana jest w DNA marki od ponad 7 dekad, a działania CSR skupiają się na proekologicznych aktywnościach. Nature Needs Heroes to globalna inicjatywa Timberland, której głównym celem jest zachęcanie odbiorców do podejmowania proekologicznych postaw. Marka nie tylko edukuje odbiorców w temacie zrównoważonej konsumpcji i dbania o środowisko, ale również sama podejmuje działania w tym zakresie. Jednym z nich jest wykorzystanie do produkcji materiałów uzyskanych wyłącznie z recyklingu czy sadzenie drzew w celu złagodzenia zachodzących zmian klimatycznych.
Plant The Future to kolejna akcja w ramach inicjatywy Nature Needs Heroes będącej elementem strategii zrównoważonego rozwoju marki Timberland. Celem tej proekologicznej kampanii jest zwiększenie ilości terenów zielonych.
Marka deklaruje, że za każdy zakupiony, podczas trwania kampanii, zegarek Timberland posadzi 1 drzewo.