Podstawą do złożenia zegarka do reklamacji jest: wypełniona karta gwarancyjna Zibi (model wyrobu, pieczątka sprzedawcy) wraz z dowodem zakupu lub czytelną jego kopią.
Reklamację zegarka można złożyć osobiście u sprzedawcy lub każdego z serwisów autoryzowanych, których lista znajduje się tu: https://www.zibi.pl/grupa-zibi/punkty-serwisowe/. Można też przesłać zegarek bezpośrednio do Serwisu Centralnego, ul. Chodakowska 10, 96-500 Sochaczew. W przypadku wysyłki zegarka do Serwisu Centralnego prosimy o załączenie do niego dodatkowo opisu usterki, adresu zwrotnego, numer telefonu bądź adresu e-mail.
Formularz do rejestracji zgłoszenia reklamacyjnego: kliknij tu
Po wypełnieniu formularza prosimy o wezwanie kuriera i przekazanie mu paczki. Przesyłka powinna być zabezpieczona zgodnie z pkt. Jak prawidłowo spakować paczkę wysłaną do serwisu opisanego w sekcji poniższej pt. „NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA”
Zamówienie części do zegarków (zamówienia należy składać wyłącznie drogą e-mail)
Telefon kontaktowy: +48 46 86 20 127
E-mail: czesci@zibi.pl
Serwis zegarkowy
Telefon kontaktowy: +48 46 86 20 125
E-mail: serwis@zibi.pl
Serwis muzyczny
Telefon kontaktowy: +48 46 86 20 124
Serwis elektroniki
Telefon kontaktowy: +48 46 86 20 121
Standardowa gwarancja ulega przedłużeniu o kolejne 3 lata na warunkach określonych w gwarancji trzyletniej automatycznie, jeśli kupujący dokona wpłaty w terminie do 30 dni od daty zakupu.
Przedłużenie gwarancji obejmuje wyłącznie zegarki marki CASIO.
OPŁATA WYNOSI:
Podstawę roszczenia do wykonania usługi naprawy gwarancyjnej stanowi gwarancja trzyletnia wraz z potwierdzeniem przelewu na konto przedstawiciela CASIO.
Opłatę za przedłużenie gwarancji należy kierować na adres poniższego rachunku bankowego:
Rachunek nr.: 80 1240 1053 1111 0010 1016 2362 Bank Pekao w Warszawie
Zibi Techno Sp. z o.o. ul. Chodakowska 10 96-500 Sochaczew
W tytule przelewu należy podać: model zegarka (znajduje się na przywieszce zegarka i karcie gwarancyjnej) oraz datę zakupu zegarka.