• 1. Postanowienia ogólne

1.Niniejszy Regulamin („Regulamin”) określa warunki, zasady oraz czas trwania konkursu FIND YOUR G-NIUS – pokaż nam jaką pasję znalazłeś/znalazłaś w życiu i w jakiej wyjątkowej zajawce wspiera Cię G-SHOCK

 („Konkurs”) na portalu społecznościowym Facebook.com.

2.Organizatorem Konkursu („Organizator”) jest Grupa ZIBI S.A. z siedzibą w Warszawie, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000718602, NIP 522-311-39-273. Konkurs jest prowadzony na portalu społecznościowym Facebook.com, na fan page’u partnera Organizatora: (G-SHOCK FAN CLUB POLAND) („Fan Page”).

4.Na potrzeby Konkursu przyjmuje się następujące definicje:

1.”Fan” – osoba, która dołączyła do grona osób lubiących Fan Page na portalu Facebook przez zaznaczenie opcji „Lubię to”  G-SHOCK Polska oraz dołączyła do Grupy G-SHOCK Fan Club Poland na Facebooku i jest jej aktywnym członkiem

2.”Uczestnik” – osoba fizyczna biorąca udział w Konkursie, spełniająca wymagania wskazane w §3 ust 1 Regulaminu

3.”Konkurs” – akcja opisana Regulaminem

  1. Laureaci Konkursu” – osoby, które zostaną wyłonione spośród Uczestników na zasadach określonych w Regulaminie
  2. Nagroda” – nagroda opisana w § 5 Regulaminu

 

  • 2. Czas trwania Konkursu

Konkurs trwa od dnia 11 lipca godziny 12:00 do dnia 17 lipca  do godziny 22:00

 

  • 3. Uczestnicy Konkursu
  1. W Konkursie może wziąć udział Uczestnik będący osobą fizyczną, który:
    1. posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
    2. posiada konto na portalu Facebook.com,
    3. posiada status Fana na portalu Facebook.com  Fan Page G-SHOCK Polska oraz jest członkiem zamkniętej grupy na Facebooku G-SHOCK FAN CLUB POLAND 
    4. wyrazi zgodę na zamieszczenie na Fan Page swojego imienia i nazwiska w razie przyznania mu Nagrody.
  2. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy i współpracownicy Organizatora oraz członkowie ich rodzin.
  3. Uczestnictwo w Konkursie jest nieodpłatne.
  4. Przed wzięciem udziału w Konkursie Uczestnik powinien zapoznać się z Regulaminem. Organizator oświadcza, że tekst niniejszego Regulaminu jest dostępny na stronie zibi.pl/gshock oraz u administratorów zamkniętej grupy na Facebook G-SHOCK FAN CLUB POLAND. Wzięcie udziału w Konkursie będzie równoznaczne z zapoznaniem się z Regulaminem i jego akceptacją oraz z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu przeprowadzenia niniejszego Konkursu oraz dystrybucji Nagród zgodnie z § 7 Regulaminu.
  5. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za treść zgłoszenia oraz treść materiałów zamieszczonych przez Uczestników na Fan Page na portalu Facebook.
  6. Organizator informuje, że Konkurs nie jest w żadnym zakresie sponsorowany, wspierany, administrowany ani stowarzyszony z serwisem Facebook. Facebook jest znakiem towarowym zastrzeżonym przez Facebook Inc. Informacje podawane przez Uczestnika są informacjami podawanymi Organizatorowi, a nie Facebook Inc., będą one wykorzystane wyłącznie w celu przeprowadzenia Konkursu.

 

  • 4. Zasady Konkursu
  1. Zadaniem Uczestnika jest umieszczenie komentarza wraz ze zdjęciem, które odpowiada na zadanie konkursowe: pokaż nam jaką pasję znalazłeś/znalazłaś w życiu i w jakiej wyjątkowej zajawce wspiera Cię G-SHOCK

 

  1. Organizator dokona oceny i wybierze według swojego uznania 11 laureatów nagród.
  2. Laureatami Konkursu zostanie osoba, która wykaże się największą kreatywnością a jej praca zostanie oceniona najwyżej pod kątem estetycznym. 
  3. Zabrania się wykorzystywania do celów konkursowych fikcyjnych profili w serwisie Facebook.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo do usuwania z Konkursu wybranych Uczestników, co do których pojawią się uzasadnione okolicznościami podejrzenia, że oni lub osoby działające w ich interesie zakładały fikcyjne profile w serwisie Facebook i wykorzystywały je do nieuczciwego uczestnictwa w Konkursie.
  5. Obowiązkiem Organizatora jest poinformowanie Uczestnika Konkursu o usunięciu go z Konkursu wraz z podaniem przyczyny. Taka informacja będzie przekazywana przy użyciu prywatnych wiadomości za pośrednictwem serwisu Facebook lub na adres e-mail.

 

  • 5. Zwycięzcy i nagrody.
  1. Nagrodą główną  jest zegarek G-SHOCK GA-B2100 o wartości 849 PLN brutto. Nagrody pocieszenia to zestaw gadżetów marki G-SHOCK: plecaczek, smycz, czapka, opaska na nadgarstek.
  2. Uczestnik może otrzymać maksymalnie jedną Nagrodę w Okresie trwania Konkursu.
  3. Nagroda nie podlega wymianie na ekwiwalent pieniężny albo na inną nagrodę.
  4. Laureat nie może przenieść prawa do nagrody na inne osoby. 
  5. Laureaci Konkursu zostaną ogłoszeni na Fan Page do dnia 27-07-2022 i niezależnie od powyższego, Laureaci Konkursu zostaną poinformowani przez administratorów grupy G-SHOCK FAN CLUB POLAND w wiadomości prywatnej na Facebooku.  Organizator wyśle nagrody do laureatów niezwłocznie po ogłoszeniu wyników oraz podaniu adresu wysyłki przez laureatów wraz z protokołem odbioru nagrody rzeczowej, który laureat powinien odesłać pod adres wskazany przez Organizatora.
  6. Gdy administratorzy grupy nie będą w stanie z jakiegokolwiek powodu skontaktować się z Laureatem Konkursu lub nie otrzymają niezwłocznie odpowiedzi na przesłane powiadomienie o wygranej, Organizator zastrzega sobie prawo przyznania Nagrody innemu Uczestnikowi.
  7. W wypadku rezygnacji przez Laureata Konkursu z odbioru Nagrody, Organizator nie będzie zobowiązany do przekazania Nagrody.
  8. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji kont Laureatów Konkursu pod kątem zgodności postępowania Uczestników z zapisami niniejszego Regulaminu. Jeśli któryś ze Laureatów Konkursu zostanie zdyskwalifikowany przez Organizatora, wówczas traci on prawo do Nagrody, a Nagroda nie zostaje wydana i pozostaje własnością Organizatora.
  9. Podatek dochodowy od nagród rzeczowych pokrywa w całości Organizator. 

 

  • 6. Reklamacje
  1. Reklamacje dotyczące niniejszego Konkursu można przesyłać w formie pisemnej na adres Organizatora: kontakt.gshock@zibi.pl, w terminie nie późniejszym niż 14 dni od daty zdarzenie będącego podstawą reklamacji.
  2. Reklamacje doręczone po terminie określonym w ust. 1 nie będą rozpatrywane.
  3. Decyzje dotyczące zgłoszonych reklamacji podejmowane są przez Organizatora.
  4. Uczestnik zgłaszający reklamację informowany jest o wyniku postępowania reklamacyjnego pisemnie lub pocztą elektroniczną.

 

  • 7. Dane Osobowe
  1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. 
  2. Uczestnikowi przysługuje prawo dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych i prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi.
  3. Dane będą przetwarzane w celach przeprowadzenia Promocji, wyłonienia Uczestników którzy otrzymają zestawy upominkowe, rozliczenia podatkowego Uczestnika Promocji, rozpoznania reklamacji, przekazania upominku, a także w celach marketingowych, w przypadku wyrażenia przez Uczestnika odrębnej zgody. Dane nie będą podlegały przetwarzaniu w sposób całkowicie zautomatyzowany, w tym nie będą podlegały profilowaniu.
  4. Podanie danych jest dobrowolne, jednak konsekwencją ich niepodania będzie niemożność wzięcia udziału w Promocji lub otrzymania newslettera z informacjami marketingowymi.
  5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej ?RODO?), tj. wypełnienie przez Organizatora obowiązku prawnego ciążącego na Organizatorze, związanego z zapewnieniem niezbędnych rozliczeń w związku z przeprowadzeniem Konkursu oraz rozpoznania reklamacji. Podstawą przetwarzania danych jest również art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadniony interes Organizatora polegający na umożliwieniu Uczestnikowi wzięcia udziału w Konkursie, rozstrzygnięcie Konkursu i poinformowanie o jego rozstrzygnięciu oraz prowadzenie marketingu przez Organizatora. W przypadku wyrażenia przez Uczestnika zgody na otrzymywanie komunikatów marketingowych na adres e-mail Uczestnika, podstawą prawną będzie także art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne.
  6. Zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych można cofnąć w dowolnym momencie.
  7. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres przeprowadzenia Promocji, jego rozstrzygnięcia i wręczenia zestawów upominkowyc, czas niezbędny do prawidłowego rozliczenia Promocji oraz czas niezbędny do wykazania prawidłowego przeprowadzenia Promocji, czyli długość terminu przedawnienia roszczeń, a także przez czas wynikający z przepisów podatkowych. Dane osobowe przetwarzane będą również przez czas prowadzenia przez Organizatora działań marketingowych albo do czasu wyrażenia przez Uczestników sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w celach marketingowych albo odwołania zgody na wysyłanie wiadomości na adres e-mail Uczestnika. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed wycofaniem zgody.
  8. Odbiorcami danych osobowych Uczestnika mogą być: podmioty wspomagające przeprowadzenie Promocji, w tym agencje marketingowe, podmioty świadczące na rzecz Organizatora usługi informatyczne, księgowe, rachunkowe, prawne, z zakresu niszczenia dokumentów
  9. Organizator nie będzie przekazywał danych do państw poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.
  10. Uczestnikowi przysługują dwa rodzaje prawa sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeżeli Organizator przetwarza jego dane osobowe:
    1. na podstawie prawnie uzasadnionych interesów, to Uczestnik może zgłosić sprzeciw z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją;
    2. na potrzeby marketingu bezpośredniego, to Uczestnik może zgłosić sprzeciw w każdym przypadku.

 

  • 8. Postanowienia końcowe
  1. Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady Konkursu.
  2. Wszelkie informacje o Konkursie zawarte w jakichkolwiek materiałach promocyjnych i reklamowych mają jedynie charakter pomocniczy, natomiast zakres uprawnień Uczestników i Organizatora regulowany i oceniany jest na podstawie zapisów niniejszego Regulaminu.
  3. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, jeżeli nie wpłynie to na pogorszenie warunków uczestnictwa w Konkursie.
  4. Zarówno Uczestnicy jak i Organizator będą dążyć do rozwiązywania wszelkich sporów powstałych na tle Regulaminu w sposób polubowny.
  5. Odpowiedzialność Organizatora wobec Uczestnika w żadnym przypadku nie przekracza wartości i liczby Nagród określonych w niniejszym Regulaminie. Ograniczenie odpowiedzialności, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie dotyczy sytuacji, w której takie ograniczenie odpowiedzialności pozostaje w sprzeczności z obowiązującym prawem, a w szczególności nie dotyczy szkód wyrządzonych przez Organizatora czynem niedozwolonym lub w sposób zawiniony.
  6. Obowiązująca wersja Regulaminu będzie dostępna na stronie zibi.pl/gshock w zakładce CENTRUM G-SHOCK oraz  na portalu Facebook.com.