G-SHOCK ogłasza, że pochodzący z zachodniego Londynu, uznany przez krytyków, brytyjski raper królujący na światowych listach przebojów – Central Cee – został nowym ambasadorem marki w Europie. Central Cee promować będzie wyselekcjonowaną kolekcję nadchodzących oraz flagowych zegarków marki.

To partnerstwo łączy dwie ikony, znane z wytrzymałości i autentyczności. G-SHOCK, będący częścią rodziny Casio, powstał z misji stworzenia najbardziej wytrzymałego zegarka na świecie. Jak głosi motto marki, G-SHOCK jest “Built Different”, co doskonale odzwierciedla również Central Cee. Jako wierny fan marki G-SHOCK od dzieciństwa, raper idealnie uosabia ducha marki i jej wartości, takie jak ciężka praca. Droga Central Cee, która zaprowadziła go z podziemia na międzynarodową scenę, podobnie jak droga G-SHOCK do statusu kultowej marki, sprawiają, że ta współpraca jest tak naturalna, jak to tylko możliwe.

Kariera Central Cee

W 2020 roku przełomowy singiel Central Cee przyciągnął uwagę fanów muzyki. Od tego czasu artysta zdobywa szczyty list przebojów, wydaje hity viralowe i współpracuje z takimi gwiazdami jak brytyjski raper Dave oraz międzynarodowe ikony Drake i Lil Baby. Ma na koncie mixtape oraz singiel, które zdobyły 1. miejsce na listach, a na początku tego roku jego liczba nagród MOBO wzrosła do sześciu. Central Cee był również nominowany do czterech nagród Brit Awards podczas tegorocznej ceremonii. W zeszłym roku stał się natomiast pierwszym brytyjskim raperem, który osiągnął 2 miliardy streamów na Spotify. Z ponad 7 miliardami streamów na całym świecie jego kariera pokazuje, że jest naprawdę nie do zatrzymania.

Poza muzyką, Central Cee wyróżnia się stylem i osobowością, które inspirują jego fanów. Jest silnym głosem nowego, młodego i pełnego energii pokolenia. Wieloletnia obecność G-SHOCK w kulturze hip-hopowej to idealna podstawa, aby to partnerstwo było dopasowane pod każdym względem.

  • Nie mogę się doczekać współpracy z G-SHOCK. Noszę te zegarki odkąd byłem dzieciakiem, więc to po prostu ma głęboki sens. Uwielbiam tę markę. Jest mi bliska. To idealne dopasowanie. – powiedział Central Cee.
  • Jesteśmy niezwykle podekscytowani, mogąc powitać Central Cee w rodzinie G-SHOCK – skomentował Jen Kelly, Head of Marketing G-SHOCK. – To partnerstwo celebruje historie i zegarki, które odpowiadają naszej filozofii „Built Different”. Prawdziwa synergia i zgodność wartości, które reprezentują G-SHOCK i Central Cee, sprawiły, że to możliwe, i nie możemy się doczekać, aby wprowadzić nową kampanię w Wielkiej Brytanii i Europie.

Kampania G-SHOCK X CENTRAL CEE

G-SHOCK rusza z kampanią, aby uczcić współpracę i rozbudować serię „Built Different”, która w ostatnich latach dynamicznie się rozwija. Kampania ta podkreśla wyjątkowe historie ludzi i produktów, które sprawiają, że G-SHOCK jest marką jedyną w swoim rodzaju. Kluczowym elementem kampanii będzie wideo, które zobrazuje drogę Central Cee – od nieznanego młodego twórcy  do globalnej gwiazdy, wiernego fana zegarków G-SHOCK.

Co ciekawe, to partnerstwo ogłosi i zaprezentuje zupełnie nową kolekcję zegarków GM-2110, która zadebiutuje 26 września. Kolekcja wyróżnia się metalową, ośmiokątną kopertą, elegancką bransoletą ze stali nierdzewnej oraz wieloma opcjami kolorystycznymi tarczy, doskonale łącząc styl i funkcjonalność. W kampanii na pierwszy plan wysunie się również kilka ikonicznych i ulubionych modeli, w tym wersja klasycznego DW-6900U, ulubieńca Central Cee. Ponadto wśród prezentowanych modeli znajdą się zegarki GA-2100, GM/GBM-2100, GMW-B5000, GW-M5610U, GMC-B2100 i DW-5600.


Bądźcie na bieżąco z kolejnymi informacjami na temat tej ekscytującej współpracy i nadchodzącej kampanii: zibi.pl/gshock

O G-SHOCK

THE TOUGHEST WATCH OF ALL TIME

Narodzony w 1983 roku z marzenia o „stworzeniu zegarka, który nigdy się nie podda”, CASIO, za sprawą swojego twórcy, inżyniera Kikuo Ibe, pokonał prawa natury. Kikuo zaprojektował zegarek odporny na siły odśrodkowe, uderzenia oraz wysokie ciśnienie wody. Po ponad 40 latach i sprzedaży 130 milionów sztuk na całym świecie, nazwa G-SHOCK stała się synonimem niezależności, przekraczania granic i nie poddawania się. Dziś G-SHOCK zdobywa szeroką grupę odbiorców na całym globie, osób z popkultury, w tym w świata mody, sportu, muzyki, sztuki i wojska, które noszą go z bezgranicznym zaufaniem.