1. Konkurs 
  1. Konkurs, o którym mowa w niniejszym regulaminie (zwany dalej „Konkursem”) jest prowadzony pod nazwą G-SHOCK X PRO8LEM.
  2. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki Konkursu.
  1. Organizatorzy Konkursu
  1. Organizatorem Konkursu i fundatorem nagród w Konkursie jest FIRMA GRUPA ZIBI S.A. siedzibą w Warszawie (02-145) przy ulicy Wirażowej 119, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000718602, NIP: 52223113927 REGON: 36 949 48 55.
  2. Przed wzięciem udziału w Konkursie każdy Uczestnik powinien zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Udział w Konkursie będzie równoznaczny z zapoznaniem się z treścią niniejszego Regulaminu oraz akceptacją jego treści.
  3. Konkurs jest prowadzony na portalu społecznościowym instagram.com.
  4. Konkurs nie jest administrowany ani sponsorowany przez portal instagram.com.
  1. Zasady Konkursu
  1. Konkurs odbywa się na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, na portalu INSTAGRAM na profilu G-SHOCK POLAND dostępnym pod adresem  https://www.instagram.com/gshock.poland/ .
  2. W konkursie mogą wziąć udział wyłącznie obserwujący  profil G-SHOCK POLAND  na Instagramie.
  3. Konkurs skierowany jest do Uczestników, którzy w dniu jego rozpoczęcia ukończyli 18 lat, posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz zamieszkują na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  4. W Konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora ani osoby współpracujące z tym podmiotem w sposób stały na innej podstawie niż stosunek pracy, a także członkowie ich najbliższych rodzin, tj. wstępni, zstępni, rodzeństwo, małżonkowie, rodzice małżonków i osoby pozostające z nimi w stosunku przysposobienia.
  5. Zadanie Konkursowe polega na opublikowaniu odpowiedzi w komentarzu pod postem konkursowym na następujące pytanie: Jaki jest Twój niezawodny sposób na rozwiązanie problemu z czasem?  Odpowiedź nie może przekroczyć 300 znaków ze spacjami.
  6. Konkurs trwa od 2.09.2024 r. do 8.09.2024 r. do godziny 23:59.
  7. Każdy Uczestnik może zamieścić tylko jedną pracę konkursową. W przypadku zgłoszenia przez Uczestnika więcej niż jednego komentarza, ocenie podlegać będzie jedynie pierwszy komentarza, zaś pozostałe nie będą brane pod uwagę przy rozstrzyganiu Konkursu.
  8. Nagrodą główną w Konkursie jest limitowany zegarek G-SHOCK X PRO8LEM GA-2100-1A1PRO8L3M01  o wartości 1000 zł brutto  oraz dwie nagrody dodatkowe. Za drugie miejsce voucher o wartości 500 zł brutto na zakupy w salonach Time Trend i na www.timetrend.pl.  Za 3 miejsce voucher o wartości 300 zł brutto do wykorzystania na zakupy w salonach Time Trend i na www.timetrend.pl. Nagrody zostaną powiększone o premię stanowiącą 11,11% wartości nagród. Kwota ta zostanie pobrana przez fundatora na poczet zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, należnego na podstawie art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, w wartości równej 11,11% wartości rzeczowej nagrody, 
  1. Zadania Konkursowe zawierające:
    1. wulgaryzmy, treści obraźliwe lub sprzeczne z prawem lub dobrymi obyczajami;
    2. prezentujące zachowania niebezpieczne;
    3. nawołujące do przemocy lub nietolerancji;
    4. treści naruszające prawa osób trzecich, w tym dobra osobiste i prawa autorskie;
    5. treści, co do których Uczestnik nie posiada całości praw autorskich lub praw zależnych; będą przez Organizatora dyskwalifikowane. 

10. W przypadku, gdy po odebraniu przez Laureata Nagrody ujawni się okoliczność opisana powyżej, Organizator zastrzega sobie prawo do żądania zwrotu Nagrody lub zapłaty jej równowartości w sytuacji, gdy zostanie już wykorzystana.

  1. Rozstrzygnięcie Konkursu i zasady przyznawania nagród
  1. Spośród wszystkich osób biorących udział Organizator wybierze 1 najciekawszą odpowiedź konkursową. 1 Laureat otrzyma 1 nagrodę główną. Dodatkowo zostaną wyłonieni Laureaci, którzy otrzymają vouchery na zakupy w sieci TIME TREND.
  2. Wyłonienie zwycięzcy nastąpi w ciągu 4 dni roboczych od dnia po zakończeniu Konkursu.
  3. Informacja o zwycięzcy w Konkursie zostanie opublikowana pod postem konkursowym.
  4. Po opublikowaniu informacji zwycięzca Konkursu powinien się skontaktować z Organizatorem Konkursu poprzez wiadomość prywatną na Instagramie na profilu G-SHOCK POLAND nie później niż w terminie 2 dni od daty ogłoszenia wyników Konkursu. Po tym terminie laureat nagrody traci do niej prawo.
  5. Voucher o wartości 500 zł oraz 300 zł – Laureaci konkursu otrzymują vouchery o wybranej wartości, które mogą zostać zrealizowane na zakupy w sklepie online lub stacjonarnym ( 2 miejsce 500zł, 3 miejscie 300 zł) 
  6. Wybór formy realizacji – Laureat jest zobowiązany do sprecyzowania w wiadomości prywatnej do organizatora, czy chce skorzystać z voucheru w sklepie online, czy w sklepie stacjonarnym. Po dokonaniu wyboru, forma realizacji voucheru nie może być zmieniona.
  7. Wysyłka voucheru – Voucher zostanie przesłany laureatowi na dane kontaktowe (np. adres e-mail lub adres pocztowy), które laureat poda w wiadomości prywatnej. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podane dane przez laureata.
  8. Termin ważności – Voucher jest ważny przez 24 miesiące od daty jego wydania. Po tym terminie voucher traci ważność i nie może być wykorzystany.
  9. Brak możliwości wymiany – Voucher nie podlega wymianie na gotówkę ani inne środki płatnicze. Nie ma możliwości przedłużenia jego ważności ani wymiany na inne towary lub usługi.
  10. Jednorazowe użycie – Voucher może być wykorzystany tylko raz. W przypadku, gdy wartość zakupów będzie niższa niż wartość voucheru, różnica nie zostanie zwrócona.
  11. Treść wiadomości, o której mowa w punkcie 4.4. powinna zawierać:
    imię i nazwisko, nr telefonu komórkowego, adres e-mail oraz adres do wysyłki nagrody. Nie podanie którejkolwiek z informacji wskazanych w punkcie 4.5. lub podanie informacji nieprawdziwych skutkuje utratą prawa do otrzymania nagrody.
  12. W przypadku, gdy zdobywcą nagrody będzie jakakolwiek osoba, która nie spełnia warunków wskazanych w niniejszym Regulaminie, osoba taka traci prawa do nagrody jako osoba nieuprawniona, a w wypadku ujawnienia tego faktu po jej doręczeniu osoba ta będzie zobowiązana do jej zwrotu.
  13. Nagroda w Konkursie nie podlega wymianie na inne nagrody, ani na ekwiwalent pieniężny.
  14. Nagroda zostanie wysłana do Laureata przez Organizatora na koszt Organizatora. Podatek od nagrody głównej pokrywa Organizator. Nie ma możliwości wymiany nagród na równowartość pieniężną.
  15. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przekazania nagrody z przyczyn leżących po stronie Uczestnika, a w szczególności w przypadku podania błędnych danych, zmiany danych Uczestnika, o której Organizator nie został poinformowany lub w przypadku niespełnienia przez Uczestnika warunków, o których mowa w niniejszym Regulaminie. W takim przypadku nagroda pozostaje własnością Fundatora.
  1. Przetwarzanie danych osobowych
    1. Organizator informuje, że wskazane przez Uczestników dane osobowe będą przechowywane w sposób zabezpieczający przed ich ujawnieniem i przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (zwanego w dalszej części „RODO”).
    2. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Uczestników Konkursu jest Organizator.
    3. Dane są przetwarzane celem zawarcia i wykonania postanowień niniejszego Regulaminu, którego Uczestnik jest stroną lub podjęcia działań przed przystąpieniem do Konkursu, na podstawie art. 6 ust. 1a, lub 1b RODO. Podanie danych jest dobrowolne, jest jednak warunkiem koniecznym udziału w Konkursie. Odmowa podania danych w zakresie niezbędnym do przystąpienia lub realizacji Konkursu oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa będzie uniemożliwiała udział w Konkursie.
    4. Uczestnik posiada prawo:
      1. dostępu do treści swoich danych,
      2. sprostowania nieprawidłowych lub niekompletnych danych,
      3. żądania usunięcia danych osobowych, gdy dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane, osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, osoba, której dane dotyczą, cofnęła zgodę, na której opiera się przetwarzanie i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania, dane przetwarzane są niezgodnie z prawem, dane muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa,
      4. do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą, kwestionuje prawidłowość danych osobowych, przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia, administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń, osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu,
      5. przeniesienia danych do innego administratora lub do Państwa, do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
    5. Administrator będzie od Uczestników pobierał następujące dane osobowe: imię i nazwisko, adres do wysyłki, nr telefonu, adres e-mail.
    6. Dane udostępnione przez Uczestnika nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim.
    7. Imię i nazwisko Zwycięzcy lub jego nick deklarowany w zgłoszeniu zostanie zamieszczone na profilu, o którym mowa w pkt. 3.1. Regulaminu oraz pod postem konkursowym , na co Uczestnik wyraża zgodę przystępując do Konkursu.
    8. Wysłanie przez Uczestnika zgłoszenia w ramach Konkursu jest jednoznaczne z zaakceptowaniem przez Uczestnika zasad Konkursu opisanych w Regulaminie.
    9. Podane dane będą przetwarzane zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, a w szczególności art. 6 ust. 1a, 1b, 1c oraz 1f RODO;
    10. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
    11. Dane osobowe będą przechowywane przez okres do 14 dni od cofnięcia niniejszej zgody lub przez okres niezbędny do rozliczenia transakcji oraz dochodzenia roszczeń z tytułu niniejszej konferencji.
    12. Uczestnik ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych.
  1. Prawa autorskie i pozostałe warunki prawne
    1. W przypadku gdyby umieszczony na potrzeby Konkursu przez Uczestnika wpis w aplikacji miał charakter utworu w rozumieniu ustawy z dnia 4lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2019, poz. 1231), to znaczy będzie przejawem działalności twórczej o indywidualnym charakterze, Uczestnik korzystając z aplikacji niezbędnej do skorzystania z Konkursu, biorąc udział w Konkursie udziela Twórcy niewyłącznej licencji, z prawem do udzielania sublicencji do tego utworu bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, na następujących polach eksploatacji:
      1. W zakresie utrwalania i zwielokrotniania w szczególności poprzez umieszczenie na stronie internetowej o której mowa w punkcie 3.1 powyżej – wytwarzanie wszelkimi technikami, w tym zapisu magnetycznego, światłoczułą, audiowizualną, cyfrową, optyczną, drukarską, komputerową;
      2. w zakresie obrotu egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczanie lub najem egzemplarzy;
      3. nadawanie za pomocą wizji lub fonii przewodowej oraz bezprzewodowej przez stacje naziemne, za pośrednictwem satelity (sygnał kodowany i nie kodowany) wraz z prawem do reemisji przez inną organizację radiową lub telewizyjną oraz retransmisji w ramach platform cyfrowych oraz/lub w sieciach kablowych;
      4. eksploatacja za pomocą technologii w tym w przekazach tekstowych (np. SMS, WAP, MMS) i audiowizualnych;
      5. w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż mowa powyżej – publiczne odtwarzanie, publiczne udostępnianie w taki sposób aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym w sieciach internet, intranet i innych sieciach teleinformatycznych, multimedialnych i komputerowych;
      6. wykorzystanie w całości, jak i w dowolnych fragmentach, w tym w utworach audiowizualnych, programach telewizyjnych i radiowych oraz w reklamie prasowej, telewizyjnej, radiowej, internetowej itp.
  1. Uczestnik Konkursu wysyłając zgłoszenie, stanowiące utwór zgodnie z ust. 6.1. powyżej, oświadcza, że:
    1. zgłoszona do Konkursu praca jest autorstwa Uczestnika i przysługuje mu do niej całość praw autorskich,
    2. Uczestnik posiada zgodę osób rozpowszechnianie ich wizerunku w ramach konkursu oraz w materiałach promocyjnych związanych z konkursem, także podawanych do publicznej wiadomości na portalach internetowych Organizatora, oraz wykorzystywanie ich w celach promocyjnych i marketingowych Organizatora
    3. zgłoszenie nie narusza praw niemajątkowych ani majątkowych osób trzecich.
  1. Postępowanie reklamacyjne i inne postanowienia
    1. Każdemu Uczestnikowi Konkursu przysługuje prawo wniesienia pisemnej reklamacji w trakcie trwania Konkursu oraz maksymalnie w ciągu 14 dni po jego zakończeniu.
    2. Za datę wniesienia reklamacji uważa się datę złożenia reklamacji w siedzibie Organizatora lub datę stempla pocztowego na przesyłce zawierającej reklamację. Reklamacje należy przesyłać lub składać w siedzibie Organizatora pod adresem: ZIBI S.A. , Wirażowa 119, 02-145 Warszawa.
    3. Zgłoszenie reklamacyjne musi zawierać dokładne dane personalne Uczestnika zgłaszającego reklamację (t.j. imię, nazwisko, dokładny adres, nr telefonu oraz adres e-mail), datę i miejsce zdarzenia, którego dotyczy reklamacja oraz przyczynę reklamacji, treść żądania reklamującego, jak również opis okoliczności uzasadniających reklamację.
    4. Reklamacje rozpatrywane są przez Organizatora w terminie 14 dni od daty wniesienia reklamacji przez Organizatora. Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego, Uczestnikowi przysługuje prawo do dochodzenia nieuwzględnionych roszczeń we właściwym sądzie powszechnym.
    5. Organizator informuje, że Konkurs nie jest w żadnym zakresie sponsorowany, wspierany, administrowany, ani stowarzyszony z portalem instagram.com. Informacje podawane przez Uczestników Konkursu są informacjami podawanymi Organizatorowi, a nie portalowi instagram.com. Informacje te będą wykorzystane wyłącznie w celu przeprowadzenia Konkursu przez Organizatora
    6. Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne.
    7. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w czasie trwania Konkursu wynikających z nadużyć ze strony Uczestnika, w tym w szczególności złamania przez Uczestnika zasad Regulaminu Konkursu Organizator ma prawo nieodwołalnie wykluczyć danego Uczestnika z Konkursu informując o tym Uczestnika poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail Uczestnika. Organizator zastrzega sobie prawo powierzenia wykonania poszczególnych czynności organizacyjnych, administracyjnych i innych w ramach realizacji Konkursu, podwykonawcom Organizatora. Powierzenie obowiązków podwykonawcom nie zmienia faktu, iż za prawidłowe wyliczenie i odprowadzenie podatku do właściwego urzędu skarbowego ponosi Organizator Konkursu.
    8. Wszelkie dodatkowe informacje o Konkursie, związane z jego funkcjonowaniem Uczestnik Konkursu może uzyskać wysyłające e-mail na adres: kontakt.gshock@zibi.pl
    9. Niniejszy Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 19. 11. 2009 o grach hazardowych (Dz.U.09.201.1540 z póz. Zm.).