image slider
BULOVA
IS FOREVER
Obietnica czegoś wyjątkowego, atrybut nietuzinkowych osobowości, symbol przekazywany z pokolenia na pokolenie. Moda i trendy stale się zmieniają, ale pozostaje coś niezmiennego. 
1 Historia
Nowego Jorku

W 1875 roku Joseph Bulova otwiera swój pierwszy sklep jubilerski przy ulicy Maiden Lane, w prestiżowej dzielnicy Nowego Yorku.

Marka Bulova szybko staje się symbolem innowacji i artyzmu, głównie dzięki wielu udoskonaleniom wprowadzanym do akcesoriów biżuteryjnych.

Bacznie obserwując postęp w przemyśle, Joseph Bulova dostrzega potencjał w branży zegarmistrzowskiej – tak rodzi się legenda zegarków noszących jego nazwisko.

1 Historia
Nowego Jorku
HistoriaNowego Jorku
4 In Bulova We Trust
In Bulova We Trust
4 In Bulova We Trust

Umiejętność dostosowywania się do potrzeb rynku towarzyszyła marce Bulova od chwili jej powstania. Dlatego w przededniu wojny Bulova dopasowuje swą ofertę do wymagań amerykańskiej armii.

Tak powstaje ponadczasowy model naręcznych zegarków Bulova Hack Watch, który rozdawany jest wszystkim żołnierzom USA w celu precyzyjnej synchronizacji kluczowych misji wojennych.

Model przez lata był udoskonalany, służąc wojsku amerykańskiemu aż do lat 70. XX wieku. Doczekał się 2 reedycji, w tym inspirowanego militariami oraz tradycją vintage Bulova Hack Automatic.

9 Precyzja
w każdym calu

Rok 2010 przynosi kolejny przełom w historii zegarmistrzostwa pisanej przez markę Bulova. Swą premierę ma linia Precisionist, która ugruntowuje pozycję marki jako lidera rynku w zakresie innowacji, a przede wszystkim precyzji.

Mechanizm wykorzystany w nowej linii pozwala zapewnić dokładność chodu do kilku sekund w skali roku, co czyni go najbardziej precyzyjnym zegarkiem kwarcowym na świecie. Linia szybko staje się najpopularniejszą kolekcją w historii marki. Jak dobrze wiemy – to dopiero początek.

9 Precyzja
w każdym calu
Precyzja w każdym calu
ZOBACZ WIĘCEJ

Gdy Ameryka wkraczała w złoty wiek przemysłu i postępu, jeden wizjonerski umysł zmienił sposób postrzegania czasu przez świat. Przez dekady Bulova wyznaczała trendy innowacji i technologii, zarówno w branży zegarmistrzowskiej, jak i poza nią. Kierując się etosem podejmowania ryzyka, Joseph Bulova napisał własną definicję American Dream. Przez dekady zegarek Bulova stał się atrybutem mocnych i ambitnych indywidualności, które razem z nim tworzyły swoją legendę. Czas na Twoją historię.

Millennia
Złota koperta oraz
bransoleta ze stali
nierdzewnej
Szkło mineralne
chroniące tarczę
Perłowa tarcza
zdobiona
diamentami
Mechanizm
kwarcowy

BULOVA

Millennia

SPRAWDŹ
Surveyor Lady Diamonds
Srebrno-złota bransoletka
oraz kopertą ze stali
szlachetnej
Szkło mineralne
chroniące cyferblat
Perłowa tarcza
zdobiona 8
diamentami
Mechanizm
kwarcowy

BULOVA

Surveyor Lady Diamonds

SPRAWDŹ
Surfboard Chronograph
Chronograf
i tachymetr
Cyferblat z antyrefleksyjnym
szkłem szafirowanym
Obrotowy
bezel
Mechanizm
kwarcowy

BULOVA

Surfboard Chronograph

SPRAWDŹ
Classic Skeleton Automatic
Pasek z
naturalnej
skóry
Analogowy cyferblat typu
skelton z wglądem w pracę
mechanizmu
Chroniące
tarczę szkło
mineralne
Japoński mechanizm
automatyczny Miyota

BULOVA

Classic Skeleton Automatic

SPRAWDŹ
Image flower background

    KTO JEST ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH?

    My, czyli GRUPA ZIBI S.A. z siedzibą w Warszawie, numer KRS 0000718602.

    Kliknij i dowiedz się więcej o ochronie Twoich osobowych.

    Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie,
    XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 125 000 000,00 zł wpłacony w całości, NIP
    5223113927, REGON: 369494855

    Jak możesz się z nami skontaktować?

    listownie: ul. Wirażowa 119, Warszawa (02-145) oraz za pośrednictwem formularza kontaktowego
    dostępnego tutaj

    Z inspektorem ochrony danych, który zostanie powołany z dniem 25.05.2018
    r.
    możesz skontaktować
    się klikając w ten LINK i w polu „Temat wiadomości” wybierając „Dane osobowe – kontakt z
    Inspektorem
    Ochrony Danych”

    Jakie masz prawa?

    • – dostępu do Twoich danych,
    • – ich poprawiania,
    • – żądania ich usunięcia,
    • – ograniczenia przetwarzania,
    • – wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych osobowych,
    • – przenoszenia Twoich danych.

    Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami
    prawnymi?

    Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych
    Osobowych. Po wejściu w życie nowelizacji ustawy o ochronie danych osobowych będzie nim Prezes
    Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzamy?

    • – dla udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie.
    • – analitycznym, statystycznym i marketingowym, przez co chcemy poznać Twoje preferencje oraz
      ulepszać naszą witryną internetową oraz dostosować znajdujące się na niej treści, w tym
      reklamy, do Twoich upodobań.

    Czy musisz podawać nam swoje dane?

    Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy jednak w stanie udzielić odpowiedzi na Twoje
    pytanie.

    Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

    • – Art. art. 23 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych,a od
      25.05.2018 r. na podstawie art 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli tego rozporządzenia.

    Naszym prawnie uzasadnionym interesem jest prowadzenie marketingu własnych usług.

    omu przekażemy Twoje dane?

    • – Dostawcom narzędzi do analityki ruchu na stronie,
    • – Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) danych

    Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?

    Przez czas:

    • – udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie.
    • – prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu wyrażenia przez Ciebie
      sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w celach marketingowych.

    Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar
    Gospodarczy?

    Tak.

    Do jakich państw?

    Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.

    Na jakiej podstawie przekażemy dane?

    Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności
    (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej
    decyzji.

    Czy po przekazaniu nam danych możesz sprzeciwić się ich przetwarzaniu?

    Tak. Możesz to zrobić w dwóch sytuacjach, gdy przetwarzamy Twoje dane:

    • – na potrzeby marketingu bezpośredniego; takiego sprzeciwu nie musisz uzasadniać;
    • – na podstawie innych naszych prawnie uzasadnionych interesów; taki sprzeciw wymaga
      uzasadnienia Twoją szczególną sytuacją.

    Zwiń

    Temat wiadomości *
    • Zakupy
    • Serwis
    • Inne