image slider
BULOVA
IS FOREVER
Obietnica czegoś wyjątkowego, atrybut nietuzinkowych osobowości, symbol przekazywany z pokolenia na pokolenie. Moda i trendy stale się zmieniają, ale pozostaje coś niezmiennego. 
image slider
BULOVA
IS FOREVER
Obietnica czegoś wyjątkowego, atrybut nietuzinkowych osobowości, symbol przekazywany z pokolenia na pokolenie. Moda i trendy stale się zmieniają, ale pozostaje coś niezmiennego.
1 Historia
Nowego Jorku

W 1875 roku Joseph Bulova otwiera swój pierwszy sklep jubilerski przy ulicy Maiden Lane, w prestiżowej dzielnicy Nowego Yorku.

Marka Bulova szybko staje się symbolem innowacji i artyzmu, głównie dzięki wielu udoskonaleniom wprowadzanym do akcesoriów biżuteryjnych.

Bacznie obserwując postęp w przemyśle, Joseph Bulova dostrzega potencjał w branży zegarmistrzowskiej – tak rodzi się legenda zegarków noszących jego nazwisko.

1 Historia
Nowego Jorku
HistoriaNowego Jorku
2 Czas na
Wyciągnięcie ręki
Czas na Wyciągnięcie ręki
2 Czas na
Wyciągnięcie ręki

Joseph Bulova, łącząc swoje zamiłowanie do jubilerstwa z ciągłą potrzebą udoskonalania, znajduje swoją niszę w postaci ekskluzywnych, wysadzanych kamieniami szlachetnymi czasomierzy.

W 1919 roku światło dziennie ujrzała pierwsza kolekcja naręcznych zegarków męskich Bulova.

3 Bulova On Air

Marka szybko zyskuje uznanie wśród Amerykanów, stając się synonimem precyzji, innowacji i ekskluzywności. Jednak Joseph Bulova idzie o krok dalej – wykupuje czas antenowy, aby nadać pierwszą w historii reklamę radiową wyemitowaną w 163 stacjach.

W tym samym czasie jego syn Andre ogłasza ogólnokrajowy konkurs – oferując ponad 1000$ nagrody dla pierwszego śmiałka, któremu uda się przelecieć Atlantyk.

Tak rodzi się legenda pilota Charlesa Lindeberga i jego czasomierza Bulova Lone Eagle, który wkrótce po ogłoszeniu zwycięzcy staje się przedmiotem powszechnego pożądania.

3 Bulova On Air
Bulova On Air
4 In Bulova We Trust
In Bulova We Trust
4 In Bulova We Trust

Umiejętność dostosowywania się do potrzeb rynku towarzyszyła marce Bulova od chwili jej powstania. Dlatego w przededniu wojny Bulova dopasowuje swą ofertę do wymagań amerykańskiej armii.

Tak powstaje ponadczasowy model naręcznych zegarków Bulova Hack Watch, który rozdawany jest wszystkim żołnierzom USA w celu precyzyjnej synchronizacji kluczowych misji wojennych.

Model przez lata był udoskonalany, służąc wojsku amerykańskiemu aż do lat 70. XX wieku. Doczekał się 2 reedycji, w tym inspirowanego militariami oraz tradycją vintage Bulova Hack Automatic.

5 America Runs
on Bulova Time

W latach 40-tych ekspansja i ambicje marki nie zwalniają tempa, wyznaczając kolejne kamienie milowe w historii Ameryki.

1 lipca 1941 roku marka Bulova jako pierwsza w historii amerykańskiej telewizji dostaje zielone światło od FCC na emisję reklamy. Zaledwie 10 sekundowy spot, którego koszt zamknął się w sumie 9 dolarów, przeszedł do historii jako pierwsza reklama telewizyjna na świecie.

5 America Runs
on Bulova Time
America Runs  on Bulova Time
6 Fly me
to the moon
Fly me  to the moon
6 Fly me
to the moon

Z początkiem lat 60. XX wieku Bulova ponownie technologicznie wyprzedza konkurencję, dzięki zastosowaniu w swoich mechanizmach małego kamertonu, który podłączony do baterii drga dokładnie 360 razy na sekundę.

To pozwala marce osiągnąć niespotykaną dotąd precyzję chodu – odchylenie czasowe wynosiło do 2 sekund na dobę. Daje to fundament do stworzenia legendarnej linii zegarków Bulova Accutron – ten innowacyjny czasomierz pojawia się jako stały element wyposażenia pokładów Air Force One.

Technologia Accutron staje się również integralną częścią 46 misji NASA. 20 lipca 1969 roku o 8:17 i 41 sekund czasomierz Bulova Accutron ląduje na księżycu, a symbol kamertonu już wkrótce będzie rozpoznawalny jako oficjalny sygnet marki Bulova.

7 Bulova
Computron

W 1976 roku Bulova zaskakuje premierą innowacyjnej linii zegarków Computron – to seria dedykowana kierowcom, której nietypowy układ ledowego wyświetlacza pozwala sprawdzać godzinę bez konieczności odrywania rąk od kierownicy. Ponadto model ten niweluje dość powszechny problem z odczytywaniem godziny na elektronicznym zegarku w mocno słoneczny dzień.

W 2019 roku ten kultowy model doczekał się reedycji w postaci Bulova Led Computron dostępnego w 2 wersjach kolorystycznych.

7 Bulova
Computron
Bulova  Computron
8 Bulova is forever
Bulova is forever
8 Bulova is forever

Dzięki nieustającemu dążeniu do perfekcji, jakość wykonania stała się fundamentem, na którym Joseph Bulova zbudował swoją legendę. Ale to, co napędzało ciągły postęp marki, to dążenie do innowacji i technologii zarówno w branży zegarków, jak i poza nią.

Dzięki temu na przełomie lat 80-tych i 90-tych marka staje się nieodzownym elementem wielu prestiżowych wydarzeń.

9 Precyzja
w każdym calu

Rok 2010 przynosi kolejny przełom w historii zegarmistrzostwa pisanej przez markę Bulova. Swą premierę ma linia Precisionist, która ugruntowuje pozycję marki jako lidera rynku w zakresie innowacji, a przede wszystkim precyzji.

Mechanizm wykorzystany w nowej linii pozwala zapewnić dokładność chodu do kilku sekund w skali roku, co czyni go najbardziej precyzyjnym zegarkiem kwarcowym na świecie. Linia szybko staje się najpopularniejszą kolekcją w historii marki. Jak dobrze wiemy – to dopiero początek.

9 Precyzja
w każdym calu
Precyzja w każdym calu
10 Bulova
Personalities
Bulova  Personalities
10 Bulova
Personalities

Wizjonerskie działania marki Bulova od dekad wyznaczają trendy designu i nadają tempo innowacji w zakresie mierzenia czasu, ale nie tylko. Zegarek Bulova w świadomości odbiorców stał się obietnicą czegoś wyjątkowego. Nic więc dziwnego, że wielkie osobowości wybrały go jako swój nieodzowny atrybut.

Jedną ze swoich ekskluzywnych kolekcji, Bulova zadedykowała kultowemu wokaliście – Frankowi Sinatrze, prywatnie wielkiemu miłośnikowi marki. Oddając hołd legendzie Sinatry, Bulova czerpie inspiracje z designu lat 50. i 60. i charakterystycznego stylu słynnego muzyka, jednocześnie nazywając modele na cześć jego najbardziej znanych utworów.

ZOBACZ WIĘCEJ

Gdy Ameryka wkraczała w złoty wiek przemysłu i postępu, jeden wizjonerski umysł zmienił sposób postrzegania czasu przez świat. Przez dekady Bulova wyznaczała trendy innowacji i technologii, zarówno w branży zegarmistrzowskiej, jak i poza nią. Kierując się etosem podejmowania ryzyka, Joseph Bulova napisał własną definicję American Dream. Przez dekady zegarek Bulova stał się atrybutem mocnych i ambitnych indywidualności, które razem z nim tworzyły swoją legendę. Czas na Twoją historię.

Surfboard <br> Chronograph
BULOVA
Surfboard
Chronograph
BULOVA
Classic Skeleton
Automatic
Classic Skeleton<br>Automatic
Milennia
BULOVA
Milennia
BULOVA
Surveyor Lady
Diamonds
Surveyor Lady<br>Diamonds
Millennia
Złota koperta oraz
bransoleta ze stali
nierdzewnej
Szkło mineralne
chroniące tarczę
Perłowa tarcza
zdobiona
diamentami
Mechanizm
kwarcowy

BULOVA

Millennia

SPRAWDŹ
Surveyor Lady Diamonds
Srebrno-złota bransoletka
oraz kopertą ze stali
szlachetnej
Szkło mineralne
chroniące cyferblat
Perłowa tarcza
zdobiona 8
diamentami
Mechanizm
kwarcowy

BULOVA

Surveyor Lady Diamonds

SPRAWDŹ
Surfboard Chronograph
Chronograf
i tachymetr
Cyferblat z antyrefleksyjnym
szkłem szafirowanym
Obrotowy
bezel
Mechanizm
kwarcowy

BULOVA

Surfboard Chronograph

SPRAWDŹ
Classic Skeleton Automatic
Pasek z
naturalnej
skóry
Analogowy cyferblat typu
skelton z wglądem w pracę
mechanizmu
Chroniące
tarczę szkło
mineralne
Japoński mechanizm
automatyczny Miyota

BULOVA

Classic Skeleton Automatic

SPRAWDŹ
Image flower background

    KTO JEST ADMINISTRATOREM TWOICH DANYCH?

    My, czyli GRUPA ZIBI S.A. z siedzibą w Warszawie, numer KRS 0000718602.

    Kliknij i dowiedz się więcej o ochronie Twoich osobowych.

    Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie,
    XIII Wydział Gospodarczy KRS, kapitał zakładowy 125 000 000,00 zł wpłacony w całości, NIP
    5223113927, REGON: 369494855

    Jak możesz się z nami skontaktować?

    listownie: ul. Wirażowa 119, Warszawa (02-145) oraz za pośrednictwem formularza kontaktowego
    dostępnego tutaj

    Z inspektorem ochrony danych, który zostanie powołany z dniem 25.05.2018
    r.
    możesz skontaktować
    się klikając w ten LINK i w polu „Temat wiadomości” wybierając „Dane osobowe – kontakt z
    Inspektorem
    Ochrony Danych”

    Jakie masz prawa?

    • – dostępu do Twoich danych,
    • – ich poprawiania,
    • – żądania ich usunięcia,
    • – ograniczenia przetwarzania,
    • – wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych osobowych,
    • – przenoszenia Twoich danych.

    Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami
    prawnymi?

    Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Generalny Inspektor Ochrony Danych
    Osobowych. Po wejściu w życie nowelizacji ustawy o ochronie danych osobowych będzie nim Prezes
    Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzamy?

    • – dla udzielenia odpowiedzi na Twoje zapytanie.
    • – analitycznym, statystycznym i marketingowym, przez co chcemy poznać Twoje preferencje oraz
      ulepszać naszą witryną internetową oraz dostosować znajdujące się na niej treści, w tym
      reklamy, do Twoich upodobań.

    Czy musisz podawać nam swoje dane?

    Jest to dobrowolne. Bez ich podania nie będziemy jednak w stanie udzielić odpowiedzi na Twoje
    pytanie.

    Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane?

    • – Art. art. 23 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych,a od
      25.05.2018 r. na podstawie art 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli tego rozporządzenia.

    Naszym prawnie uzasadnionym interesem jest prowadzenie marketingu własnych usług.

    omu przekażemy Twoje dane?

    • – Dostawcom narzędzi do analityki ruchu na stronie,
    • – Podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) danych

    Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?

    Przez czas:

    • – udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie.
    • – prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu wyrażenia przez Ciebie
      sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w celach marketingowych.

    Czy Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar
    Gospodarczy?

    Tak.

    Do jakich państw?

    Do Stanów Zjednoczonych. Masz prawo otrzymania kopii Twoich danych, które zostaną tam przekazane.

    Na jakiej podstawie przekażemy dane?

    Decyzji Wykonawczej Komisji Europejskiej z dnia 12.07.2016 r. wprowadzającej Tarczę Prywatności
    (tzw. Privacy Shield). Dane będą przekazywane tylko do podmiotów certyfikowanych w ramach tej
    decyzji.

    Czy po przekazaniu nam danych możesz sprzeciwić się ich przetwarzaniu?

    Tak. Możesz to zrobić w dwóch sytuacjach, gdy przetwarzamy Twoje dane:

    • – na potrzeby marketingu bezpośredniego; takiego sprzeciwu nie musisz uzasadniać;
    • – na podstawie innych naszych prawnie uzasadnionych interesów; taki sprzeciw wymaga
      uzasadnienia Twoją szczególną sytuacją.

    Zwiń